.:BroozDownload:.

نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توانید فایل های مشابه از نظر اسم و اندازه را شناسایی کنید و اقدام به پاکسازی آن ها نمایید. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار شما یک فایل ۷۰۰ مگابایتی را که مربوط به یک فیلم می باشد را در ۲ قسمت از هارد نگهداری می کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا با شناسایی آنها و نمایش مسیر فایل مربوطه بهترین عمل را بر روی آن فایل انجام داده و یا آن را از هارد خود حذف کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت CheeseSoft می



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:Duplicate File Cleaner 2,6,2,201, توسط رامین کمالی

نرم افزار WinUtilities Professional Edition مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند .

 

 

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, WinUtilities Professional Edition 10,2, توسط رامین کمالی

Folder Protect داشتن امنیت کامل در کامپیوتر ، همیشه یکی از آرزو های کاربران بوده است و تنها را محقق ساختن این خواسته نصب یک نرم افزار امنیتی کامل بر روی ویندوز می باشد . اگر نگران این هستید که افرادی غیر از خودتان به فایلهای شما دسترسی پیدا کنند ، استفاده از نرم افزار Folder Protect را به شما پیشنهاد می کنیم . به وسیله این برنامه می توانید از راههای گوناگونی دسترسی به پوشه ، فایل ، درایو ، برنامه های نصب شده و همچنین فرمت های مشهور را مسدود کنید . با این نرم افزار می توانید پوشه های خود را یا به صورت معمولی رمزگذاری کنید و یا با استفاده از دیگر متد های قدرتمندش کارهایی نظیر مخفی کردن حرفه ای ، جلوگیری از حذف و یا نوشتن اطلاعات را انجام دهید . نحوه عملکرد این برنامه به گونه ای است که حتی در حالت امن ویندوز ( Safe Mode ) قادر است تا وظایف خود را همانند فعالیت عادی ویندوز انجام دهد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:Folder Protect 1,9,0,رمز گذاری پوشه ها, توسط رامین کمالی

IrfanView نرم افزاری است بسیار سریع اما کوچک که به شما امکان باز کردن تصاویر و فایلهای گرافیکی با سرعتی باور نکردنی را می دهد . این برنامه که توانایی نصب و اجرا بر روی ویندوز های ۹x, ME, NT, 2000, XP, 2003 , 2008, Vista, Windows 7 را داراست به صورت کاملا رایگان منتشر شده است با بهره گیری از تکنولوژی های خاص خود نظیر Turbo-JPG تجربه بازگشایی عکس ها با سرعتی بالا را برایتان به ارمغان می آورد . با در اختیار داشتن IrfanView که از محیطی بسیار ساده و کاربرپسند برخوردار است تمامی کاربران چه آماتور و چه حرفه ای می توانند نهایت استفاده را ببرند . علاوه بر قابلیت نمایش ، امکانات دیگری نیز در این نرم افزار قرار دارد که از میان آنها می توان به انجام ویرایش های ضروری تصاویر اشاره نمود که می توانند تا حدود زیادی شما را از استفاده از نرم افزارهای دیگر بی نیاز سازد .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

Jetico BCWipe Total WipeOut

هنگامی که شما نیاز به پاک کردن اطلاعات ذخیره شده خود بر روی حافظه هارد درایو دارید باید از ایمن ترین حالت که حذف با استفاده از نرم افزارهای مخصوص پاکسازی است ، استفاده کنید . هیچ گاه از پاک شدن ظاهری اطلاعات از روی حافظه هایی نظیر هارد های اکسترنال یا اینترنال ، فلش مموری و سایر حافظه های قابل حمل از طریق معمول ویندوز خیال خود را آسوده نکنید چرا که با خیل عظیم نرم افزارهای ریکاوری موجود در بازار هیچ امنیتی برای اطلاعات شخصی و محرمانه پاک شده شما وجود نخواهد داشت .

Jetico BCWipe Total WipeOut نام یکی از قدرتمندترین نرم افزار های از بین بردن اطلاعات دیجیتال است که به شما کمک می کند به سادگی چند کلیک ایمن ترین حالت حذف اطلاعات بدون امکان ریکاوری را در اختیار داشته باشید . این برنامه که با عنوان BCWipePD نیز شناخته می شود با پاک کردن کامل دیتاهای موجود بر روی هارددرایو نظیر بوت ریکورد ها و فایلهای سیستمی می تواند گزینه ای مطمئن برای حذف فایلهای شما باشد . این نرم افزار حذف اطلاعات از درایوهایی با فرمت های FAT, NTFS, HPFS به خوبی هر چه تماتر پشتیبانی کرده و با گونه های مختلف دیسک های سخت نظیر IDE و SATA و نیز حافظه های قابل حمل مانند USB hard drives, flash memory سازگار است که طیف وسیعی را شامل می شود . اگر جز آن دسته افرادی هستید که اطلاعات محرمانه ای بر روی حافظه های کامپیوتر خود نگه داری می کنند ، استفاده از این نرم افزار را هیچ گاه فراموش نکنید !



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :